• Vekkelse – i går, i dag og i endetiden

Vekkelse – i går, i dag og i endetiden

av Rhonda Mathisen og Wes Adams

  • Kr 279,-

Antall

Vekkelse – i går i dag og i endetiden

Av Rhonda Mathisen og Wes Adams

Hva er Guds hensikt med vekkelse i det 21. århundre, og hvordan kan vi få vite mer om det?

Midt i et økende kaos i verden, hva er det bibelske beviset som peker på at den siste store vekkelse før Kristus kom-
mer tilbake? Denne sterke boken er et vekkerrop til omvendelse, og utfordrer oss til å bli en del av Guds rikes kraftdemonstrasjon i
endetiden. Denne endetids-vekkelsen vil muliggjøre en enorm åndelig høst av frelse, gjenopprettelser, og utbredt bevissthet
om Gud og hans herlighet. Den vil forsterke Jesus-navnet på jorden, og forberede en ren og skinnende brud for sin brudgom. 

«Denne boken vil gi deg en lengsel til at Gud skal berøre oss, landet vårt og utover våre landegrenser.»

Tanja Rønhovde, Credokirken Bergen

«Jeg anbefaler alle til å ta seg tid til å lese boken i bønn og påkallelse! Jeg tror denne boken vil gjøre oss sultne og føre til at vi roper til Gud om å få være et redskap for vekkelse i vårt land og å bli delaktig i den globale bønnevekkelsen!»

Asbjørn Simonnes PHD
Styremedlem i Norsk bønneråd, Dosent ved HLT og teologisk rådgiver for OASE

 

«Jeg har ikke lest noen bok der det tydelig blir vist at Jesu seier på korset gjelder jorda jeg dyrker.»

Ivar Skjulestad, Gårdbruker Berger gård, Asker


«Denne boken kommer i rette tid for Norge. Det merkes at den er født på kne i bønn. Rhonda Mathisen har et brennende hjerte og bærer på en dyp lengsel etter å se en himmelsendt vekkelse også her i vårt land. Det er ikke teorier hun presenterer, men dyrkjøpte erfaringer grundig basert på det eneste holdbare, Guds eget ord.»

Bjørn Olav Hansen
Pastor, nasjonal bønneleder og forstander for Kristi himmelfartskapellet

 

Rhonda Mathisen er en profetisk stemme og erfaren leder som har vært involvert i å formidle vekkelse i flere nasjoner i over 25 år. Rhonda er forfatter av bøkene Desperat etter Guds nærvær (Proklamedia) og Gjenopprettelsen
av familiens alter (Shofar media), bøker som gjenspeiler hennes hjerte for tilstedeværelsen av Jesus i livene våre, i familiene og i samfunnet for øvrig! Rhonda og ektemannen Tommy hjelper kristne ledere med å forberede byene sine for større inngripen av Guds nærvær. Rhonda og Tommy bor på Saltnes og sammen leder de «Fusion-Norway».

 

John Wesley (Wes) Adams, Ph.D., er teolog og underviser innen nytestamentlige studier og historiske vekkelser. Hans kommentarer til Efeserne og Hebreerne vises i Life in the Spirit New Testament Commentary. Han er forfatter av åtte bøker og medredaktør av «Fire Bible», en studiebibel utgitt på 50 språk. Wes har lidenskapelig forkynt, undervist og kjempet for vekkelse i flere tiår. Han er ansatt ved International House of Prayer i Kansas City
(USA).

 

 

Les utdrag fra boken her:

Bokdetaljer
Forfatter Rhonda Mathisen og Wes Adams
Forlag Ventura
ISBN 978-82-8365-116-4
Innbinding Pocket med klaffer
Antall sider 245

Skriv produktomtale

Merk: HTML blir ikke oversatt.
    Dårlig           Bra